Soalan Pelik Tapi Benar

Soalan Pelik Tapi Benar. By cikgu azmi 1,035 views. Ryokohirosue show all posts read mode.

Pelik Tapi Benar Toluna
Pelik Tapi Benar Toluna from my.toluna.com
Bacalah yang tersurat dan cuba fahami yang tersirat. Tapi apa yang saya tahu, ada hadith yang mengatakan jika… Ryokohirosue show all posts read mode.

Tekak ngidam betul nasi goreng cili padi disini.

Sedap atau tidak, biasa atau aneh, akan ditentukan kemudian. Informasi atau maklumat sama ada berbentuk akademik ataupun komersial banyak dibaca. Raja konspirasi dunia, islam, pelik tapi benar. Tapi saya tak terima, saya tukar ke aliran sastera sebab saya fikirkan lebih baik saya skor dalam aliran sastera.


0 Response to "Soalan Pelik Tapi Benar"

Catat Ulasan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel