Soalan 2 B Petikan Prosa Moden

Soalan 2 B Petikan Prosa Moden. Maafkan saya jika saya mengganggu. Dia tidak menoleh bawah lagi.

Soalan 2 B Munsyi
Soalan 2 B Munsyi from imgv2-2-f.scribdassets.com
Tapak demi tapak tercengkam dengan penuh yakin. Sebagai makluman, soalan antologi komsas dan novel kertas bahasa melayu 2 (1103/2) berubah apabila teks antologi baru telah diperkenalkan oleh kpm. Oleh sebab itu, teks soalan bahagian pemahaman antologi ( soalan 2(b), 2 (c) dan 2(d) ) dan novel ( soalan 4(a) dan 4 (b) telah berubah bermula soalan spm 2017.

Maafkan saya jika saya mengganggu.

“tuan inikah yang bernama munsyi, sahabat baik bonda saya?” selepas saya memperkenalkan diri, dia mula tersenyum meramahi saya sebelum menjemput saya masuk. “tuan inikah yang bernama munsyi, sahabat baik bonda saya?” selepas saya memperkenalkan diri, dia mula tersenyum meramahi saya sebelum menjemput saya masuk. Encir azmir ialah “sahabat” saya. Sep 04, 2020 · soalan 2:


0 Response to "Soalan 2 B Petikan Prosa Moden"

Catat Ulasan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel